Borneo naszym przeznaczeniem

Spóźniony bodaj pierwszy raz w historii Singapuru autobus, trzy przesiadki na jednej linii metra, a nawet awaria terminalowego busika – żadnemu z wysłanników piekieł nie udało się zaprzepaścić naszego wylotu na Borneo.

Złośliwe czynniki te zapewne sprzysięgły się przeciwko nam w odwecie za wczorajsze łamanie chyba wszystkich możliwych przepisów w tym mieście zakazów – od chodzenia prawą stroną chodnika po kąpiel w basenie na dachu najdroższego hotelu w Singapurze.

Kamienna twarz, pewny krok, odwrócenie uwagi strażników i na basen na dachu Marina Bay Sands wbiliśmy się na krzywy ryj

Kamienna twarz, pewny krok, szybkie odwrócenie uwagi strażników i na basen na dachu Marina Bay Sands wbiliśmy się na krzywy ryj

Do Malezji kontynentalnej, o której jeszcze nic Wam nie napisaliśmy, a także Singapuru oraz pogranicza Laosu i Tajlandii postaramy się wrócić myślami specjalnie dla Was choćby na chwilę. Choć z żalem stwierdzam, że co było, minęło. Zdecydowanie lepiej pisze się na bieżąco.

P.S. Zamiast 2 godziny przed czasem, na samolot zdążyliśmy 15 minut przed odlotem, ale pół godziny po zamknięciu check-inu. Na szczęście onieśmielony naszym urokiem pan pozwolił nam samemu zanieść nasze plecaki piechotą na płytę lotniska.

Witaj Borneo!

Witaj przygodo!

————————————————–

Jak być może wprawny czytelnik raczył się zorientować, po Azji krążymy jak potłuczeni. W Tajlandii, przykładowo, byliśmy już 3 razy, spędzając tam łącznie 6 tygodni. W ramach pielęgnowania wyspiarskiego stylu życia jako wspominek – prosto znad Morza Andamańskiego, galeria z Koh Lanta.

Koh Lanta, Tajlandia

Reklamy

Posted on 6 Maj 2011, in Malezja, Singapur and tagged . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

1. Cześć Wam, lecimy do Singapuru i Malezji. Ostatnio w Singapurze spaliśmy w hostelu, ale chętnie przenocowalibyśmy u tych przyszłych doktorów, o których piszecie. Jesteśmy otwarci na ludzi, w Polsce także gościliśmy obcokrajowcow w potrzebie. Czy byłaby możliwość, by dostać kontakt do tych Polaków w Singapurze? Pozdrawiam z Torunia Jola 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )